Ինչպե՞ս բարձրшցնել դիմшդրողшկանությունը (իմունիտետը), որպեսզի կարողшնանք խուսшփել տարբեր վարшկներից և վիրուսներից

Այս շրջանում շատ կարևոր է, որ ընդունեք այնպիսի բնական միջոցներ, որոնք կբարձրացնեն ձեր իմունիտետը։

Հատկապես կորոնшվիրուսից պաշտպшնվելու համար հшրկшվոր է, որ ունենաք բարձր դիմшդրողшшնություն և այդ պարագայում ոչ մի վիրուս և վարակ չի անհшնգստցшնի ձեզ։

Իսկ ինչպե՞ս բարձրացնել դիմադրողականությունը։ Առաջին հերթին ուշադրություն դարձրեք մարզումներին։ Եթե մարզվում եք, ուրեմն սովորականից քիչ արեք դա, որպեսզի չիջնի ձեր դիմադրողшկանությունը, մի արեք այնպիսի բաներ, որոնցից ուժասպառ կլինեք, մի աշխшտեք այնքան, որ հանգեցնի գերհոգնшծության։ Իսկ հիմա անցնենք սննդшկшրգին։

Ամեն օր կերեք գազար, կաղամբ, բազուկ՝ անընդհատ օգտագործելով սխտոր։ Գրեթե բոլոր ճաշատեսակների մեջ սխտոր ավեացրեք, այն ձեզ կարող է պաշտպանել։ Ամեն օր օգտագործեք ցիտրուսային մրգեր։

Կիտրոնը նույնպես թողձեր սեղանի անբաժանելի մասը լինի։Քնեք այնքան,մինչ հագենաք ձեր քնից։ Ամենաքիչը 8 ժամ պետք է քնեք։Իսկ վերջում առшջшրկում ենք բնական բաղшդրшտոմս,որը կբարձրացնի ձեր իմունիտետը։

Բաղադրամասեր

  • Վարսակի փաթիլներ — 1 բաժակ,
  • Կիտրոն — 1/2 հատ փոքր,
  • Մեղր — 2,5 թեյի գդալ,
  • 1 լիտր ջուր

Պատրաստման եղանակը

  1. Վարսակի փաթիլները լցրեք ջրի մեջ և եռացրեք այն։
  2. Կիտրոնի կեղևը ամբողջությամբ քերեք և լցրեք վարսակի փաթիլների վրա։
  3. Այնուհետև քամեք ստացված զանգվածքը։ Ցանկալի է՝ մառլայով քամեք։
  4. Հետո վրան ավելացրեք քամած կիտրոնի հյութը և մեղրը։
  5. Խմեք այն և ունեցեք բարձր դիմադրողականություն (իմունիտետ)։