Ձվով այս դիետան իմ շտապ օգնությունն է. ահա, թե ինչպես եմ ես մեկ շաբաթում նիհարում 10 կգ և ավելի

Ձվի դիետան լավն է այնքանով, որ մի շաբաթում կօգնի նիհարել 10 կգ և այդ ընթացքում սոված չեք մնա, վիտամիններ կստանք, քանի որ ձուն հագեցածության զգացում է առաջացնում և դրա հետ մեկտեղ լավացնում է նյութափոխանակությունը:

Խորհուրդ չի տրվում 1 շաբաթից ավել կիրառել դիետան:

Երկուշաբթի: Նախաճաշ. 1թուրինջ, 2 խաշած ձու, 1բաժակ կանաչ թեյ: Ճաշ. 1նարինջ, 1 խաշած ձու, հավի ֆիլե` խաշած, աղով: Ընթրիք. Եփած հավի ֆիլե առանց կաշվի, 1բաժակ կեֆիր:

Երեքշաբթի: Նախաճաշ. 2 եփած ձու, 1 բաժակ ցիտրուսային հյութ:: Ճաշ. 2 նարինջ, եփած կամ շոգեխաշած հավի ֆիլե առանց կաշվի, 1բաժակ ջուր: Ընթրիք. 2 խաշած ձու, 1 բաժակ հանքային ջուր:

Չորեքշաբթի: Նախաճաշ. 1 բաժակ ջուր1թեյի գդալ կիտրոնի հյութով, 1 խաշած ձու: Ճաշ. Խաշած միս 200 գր, 1թուրինջ: Ընթրիք. 2 խաշած ձու, 1 բաժակ հանքային ջուր:

Հինգշաբթի: Նախաճաշ. Ձվածեղ3 ձվից, աղով և կանաչիով: Ճաշ. Հազարի տերևներ, խաշած կամ շոգեխաշած հավի ազդրամիս առանց կաշվի, 150գր Ընթրիք. 2 թուրինջ, 1 խաշած ձու, 1բաժակ ջուր:

Ուրբաթ: Նախաճաշ. Աղցան` 1 խաշած գազար, 2 խաշած ձու, 1 ճ. գդալ անյուղ թթվասեր, կանաչի: Ճաշ. 2 թարմ գազար, 1բաժակ նարնջի հյութ: Ընթրիք. Ծովաձուկ, 1 եփած ձու, 1բաժակ հանքային ջուր

Շաբաթ: Նախաճաշ. անյուղ կաթնաշոռ` 150 գր, 1բաժակ ցիտրուսային հյութ: Ճաշ. 2 թուրինջ, 2 խաշած ձու: Ընթրիք. Միայն հանքային ջուրէ առանց սահմանափակման

Կիրակի: Նախաճաշ. ½ միջին թուրինջ, 2 եփած ձու: Ճաշ. Եփած միս` 200 գ, 1 նարինջ: Ընթրիք. Միայն հանքային ջուր:
Եթե ուզում եք արդյունքը ձեզ գոհացնի, ապա պետք է հետևել այս կանոններին

Խմել միայն ալկալային հանքային ջուր:
Օգտագործել միայն անյուղ կաթնամթերք:
Դիետայի վերջին օրերն անցկացնում են առանց ընթրիքի:
Դիետայի ընթացքում պետք է ինչքան հնարավոր է շատ ջուր խմել:
Խորհուրդ է տրվում միաժամանակ զբաղվել նաև սպորտով: Այն կմեծացնի դիետայի արդյունավետությունը:
Թույլատրվում է օգտագործել նաև վիտամինային համալիրներ: